Teruja Nak Surprise, Partner Marah Berita Kehamilan - 'Saya Ingat Awak Dah Ambik Pil?'

👉Link Telegram Rasmi e-semasa👈


Seorang wanita yang telah mengatakan bahawa dirinya sangat teruja untuk memberitahu pasangannya mengenai kehamilan yang dia alami kecewa apabila reaksi yang diberikan teman lelakinya tidak seperti yang disangkakan.

Reaksi kecewa dan marah yang dipamerkan itu sangat menghampakan perasaan wanita tersebut. Apabila dimaklumkan tentang kehamilan tersebut, lelaki itu kerap kali mempersoalkan sekiranya teman wanitanya ada mengambil pil perancang.


Menurut lelaki itu kehamilan sepatutnya tidak berlaku atas sebab dia langsung tidak bersedia untuk mempunyai anak di mana tambahan pula dia baru sahaja dinaikkan pangkat.


Wanita tersebut ada juga mengatakan bahawa kehamilan itu bukanlah tanggungjawabnya sedangkan amat jelas kejadian tersebut adalah daripada punca mereka berdua.


Hal ini menyebabkan ramai netizen yang memberikan pelbagai jenis reaksi selepas menonton rakaman tersebut. Rata-rata daripada mereka memahami perasaan berat si teman lelaki dan ada juga sesetengah yang turut simpati terhadap wanita tersebut.


Link Video - KLIK DI SINI